Γενικά, κάθε οργανισμός αναπτύσσεται, ευημερεί ή αποτυγχάνει εξαιτίας των αποφάσεων που λαμβάνονται. Οι αποφάσεις αυτές μπορούν να αποβούν τελικά επικίνδυνες και αβέβαιες. Ορισμένες φορές η λήψη αποφάσεων είναι διαδικασία δοκιμής και λάθους. Η λήψη αποφάσεων πολλές φορές γίνεται μέσα σε κλίμα όπου κάποιοι παράγοντες μεταβάλλονται συνεχώς, οι πληροφορίες είναι ασαφείς και υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις. Η λήψη αποφάσεων είναι η τελική χρήση των πληροφοριών που διαθέτει ένας μικρός εκπαιδευτικός οργανισμός. Κάθε στιγμή λοιπόν ένας μικρός εκπαιδευτικός οργανισμός, π.χ. νηπιαγωγείο, μονοθέσιο δημοτικό σχολείο, μπορεί να εντοπίζει προβλήματα και να εφαρμόζει διάφορες λύσεις που βασίζονται στο ένστικτο ή στην εμπειρία των νηπιαγωγών ή των δασκάλων. Έτσι, οι νηπιαγωγοί ή οι δάσκαλοι που ασκούν και διοικητικά καθήκοντα φέρνουν σε πέρας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αυτές τις διαδικασίες πολλές φορές με έναν αυτοσχέδιο εμπειρισμό. Σκοπός αυτού του άρθρου είναι να αναλύσουμε μια ορθολογική διαδικασία λήψης αποφάσεων σε ένα μικρό εκπαιδευτικό οργανισμό έτσι ώστε να λαμβάνονται οι καθημερινές αποφάσεις με μία επιστημονική ορθολογική διαδικασία, με όσο το δυνατόν ασφαλή αποτελέσματα για τη λειτουργία του.
Άρθρα
Η λήψη αποφάσεων σε ένα μικρό εκπαιδευτικό οργανισμό
Κατηγορίες
Θεωρητικά άρθραΘεματικοί Μήνες
Για όλο το χρόνο
Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο, πρέπει να είστε ενεργός συνδρομητής.