Η επιλογή του θέματος έγινε μέσα από την ανάγνωση σχετικού βιβλίου: «Πρόσεχε στο δρόμο!» (εκδόσεις Άγκυρα) που διάλεξαν τα παιδιά από τη βιβλιοθήκη της τάξης. Το βιβλίο, προσέφερε αρκετές πληροφορίες και έδωσε αφορμές για συζητήσεις από τις οποίες προέκυψαν όσα ήξεραν και όσα ήθελαν να μάθουν.
Δεδομένου ότι τα παιδιά εκδήλωσαν μεγάλο ενδιαφέρον για το θέμα, η απόφαση να ασχοληθούμε με τα σήματα και γενικότερα με την κυκλοφοριακή αγωγή ήταν ομόφωνη.
Oι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν ήταν σύμφωνες με τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις ιδέες των παιδιών που προέκυπταν κατά τη διάρκεια ανάπτυξης του θέματος.